сряда, 19 декември 2012 г.

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА, СКРИТИ ОТ ГЕНЕРАЛА!!!

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ, СКРИТИ ОТ ГЕНЕРАЛА!!!


BG-Сливен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
ОБЩИНА СЛИВЕН, бул. "Цар Освободител" № 1, За: Румен Стоилов - заместник кмет, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: tenders@sliven.bg, Факс: 044 662350
Място/места за контакт: Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и
Регионален или местен орган
Основна дейност на възложителя
Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Строителен надзор на обект „Изграждане на филиал на целодневна детска градина „Теменуга” и общностен център” в град Сливен
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Осъществяване на ефективен и качествен строителен надзор върху строително-монтажните дейности, необходими за изпълнението на инвестиционен проект „Изграждане на филиал на целодневна детска градина „Теменуга” и общностен център”. Предвидените в настоящата обществена поръчка дейности по строителен надзор на обекта са базирани на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“. Инвестиционният проект съдържа следните части: Архитектурна, Енергийна ефективност, Строителни конструкции, Вертикална планировка, Благоустрояване и озеленяване, Електро, Водопровод и Канализация, ОВК, Газоснабдяване, Технологична, План за безопасност и здраве, Количествено-стойностни сметки.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71521000
Описание:
Строителен надзор по време на строителството
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Строителен надзор върху строително-монтажните дейности, необходими за изпълнението на инвестиционен проект „Изграждане на филиал на целодневна детска градина „Теменуга” и общностен център”. Предвидените в настоящата обществена поръчка дейности по строителен надзор на обекта са базирани на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“. Инвестиционният проект съдържа следните части: Архитектурна, Енергийна ефективност, Строителни конструкции, Вертикална планировка, Благоустрояване и озеленяване, Електро, Водопровод и Канализация, ОВК, Газоснабдяване, Технологична, План за безопасност и здраве, Количествено-стойностни сметки.
ІІ.2.2) Опции
НЕ
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци
10

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя; - банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие – депозит на парична сума, то същата е в размер на 1000 (хиляда) лева и следва да се внесе по следната банкова сметка на Възложителя: ТБ "КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА" АД, Финансов център – Сливен, IBAN BG37KORP92203338764301, BIC код KORPBGSF. Освобождаването, усвояването и задържането на гаранцията за участие се извършва в съответствие с разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 (три) % от прогнозната стойност на договора без ДДС и ако е избрана гаранция за изпълнение - депозит на парична сума по сметка на Възложителя, то тя следва да се внесе по банковата сметка на Възложителя, посочена в предходната точка. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на гаранцията за изпълнение трябва да е минимум 90 (деветдесет) календарни дни след изтичане срока на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Освобождаването, усвояването и задържането на гаранцията за участие се извършва в съответствие с разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП и в договора за възлагане на обществена поръчка.
ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща възнаграждение на Изпълнителя. както следва: Не по – малко от 5 % и не повече от 10% ( в зависимост от предложеното от Изпълнителя) аванс в срок до 50 дни от подписване на договора и след представяне на следните документи: - банкова гаранция за стойността на дължимия аванс; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане дължимо от Възложителя на Изпълнителя. Окончателно плащане в срок от 20 (двадесет) работни дни от издаването на Разрешение за ползване; В цената по договора не е включен ДДС, който се начислява допълнително и се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при извършване на плащанията по договора. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в посочените по – горе срокове след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура. Съответната фактура се издава в срок до 5 (пет) календарни дни считано от датата на заверка от оторизиран представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на представените доказателствените документи.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, посочени в указанията на възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1) Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документа се представя и в официален превод. 2) Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 3) Доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и за технически възможности и квалификация. 3).1. Доказателства за икономическото и финансовото състояние. 3).2. Доказателства за техническите възможности и квалификация; 4). Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал. 2, т.2, т.5 от ЗОП; 5) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.З и ал. 2, т.1 , т.З и т.4 от ЗОП; 6) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 7) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, б. „е" от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО,Евратом) № 1995/2006 на Съвета от 13 декември 2006 г.; 8) Декларация по чл. 56, ал. 1, т.8 от ЗОП; 9) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (когато е приложимо); 10) Документи по чл.56, ал.2 от ЗОП от всички подизпълнители (когато е приложимо); 11) Декларация за приемане клаузите на проекта на договора (по образец); 12) Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП; 13) Документ за членство в браншови организации, ако членува в такива; 14) Документ за внесена гаранция за участие; 2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя офертата с Техническото предложение; 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", съдържащ предлаганата цена за изпълнение на поръчката – подготвя се от участника по образеца на ценово предложение. Наличието на следните обстоятелства водят до отстраняване на участник от процедурата: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; 3.който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.) Декларация (по образец), че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от застраховка „Професионална отговорност”, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа през целия срок на договора за изпълнение. Минималната застрахователна сума по застраховката да е съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството с оглед категорията на обекта – 1 000 000 /един милион/ лева; 2.) Справка за оборота от договори за строителен надзор за всяка една от предходните 3 счетоводно приключени години (2009, 2010 и 2011 г.); 3.) Всяка друга информация по преценка на участника за доказване на неговите възможности. *Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, доказателствата за икономическото и финансово състояние и техническите възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с поставените критерии за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1)Участникът трябва да може да поеме отговорност за професионално изпълнение на услугата; 2)Минимален специфичен оборот на участника от дейност по упражняване на строителен надзор от предходните три счетоводно приключени години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 30 000 (тридесет хиляди) лева, без ДДС. Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, при участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединение.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.) Декларация, съдържаща списък на договорите за строителен надзор, изпълнени през последните 3 години – до датата на подаване на офертата (по образец), придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.) справка за инженерно-техническия състав на участника, които ще използва при изпълнение на поръчката (по образец), придружена от автобиографии (от които да е видно изпълнението на изискванията, поставени от Възложителя) и доказателства за образование, професионална квалификация и опит на всеки от експертите : - Диплома за завършена образователна степен; - Трудова книжка или еквивалент за доказване на професионален стаж; - Препоръки от работодатели или контрагенти, при които лицето е работило, с които да докаже изискуемия минимален опит. 3.) заверено копие на Лиценза за упражняване на строителен надзор; 4.) Копие от одобрен окончателен доклад (извлечение) на участника, упражняващ строителен надзор за обекти, за които има издадено Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или копие от Разрешението за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация, ако има такива документи; 5.) всяка друга информация по преценка на участника за доказване на неговите възможности. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица съгласно дела и вида на тяхното участие; * Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, справката по предходните точки се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с поставените критерии за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
Минимални изисквания: А. През последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) да е изпълнил поне 3(три) договора като упражняващ строителен надзор по смисъла на ЗУТ при строителство и/или реконструкция на строителни обекти. Изпълнението на договорите се доказва с референции по изпълнен договор за строителен надзор, от където да става видно издадено ли е и кога Разрешение за ползване, ако видът строително монтажни работи предвижда такова. Б. Да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на консултантската услуга, включително за осигуряване на контрола на качеството, свързани с предмета на обществената поръчка, включващ ръководен екип от специалисти, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка, с необходимите квалификация и професионален опит. - Консултантът е длъжен да упражнява строителен надзор и извършва координация при изпълнение на строителството на обекта чрез технически правоспособни лица, съгласно действащата нормативна уредба за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Ключовите специалисти на консултанта трябва да бъдат на обекта, съгласно изработен и представен от консултанта график на ангажираност на ключовите специалисти по време на целия строителен период. Консултантът трябва да предвиди участието им и след завършване на строителните работи, по време на гаранционния срок за съобщаване на дефекти. Задължителният минимален състав на екипа трябва да включва ключови специалисти в областите, покриващи предмета на поръчката, както следва: 1. Техническият ръководител: • професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 и ал. 4 от ЗУТ или на еквивалентна правна норма, съгласно националното законодателство (за чуждестранни физически лица); • професионален опит - не по-малко от 3 (три) години; 2. Отговорник по контрола на качеството и по безопасни условия на труд: • професионален опит - минимум 1 години на подобна позиция. 3. Отговорник по част „Електро” : • професионален опит - минимум 1 години на подобна позиция; 4. Отговорник по водоснабдяване и канализация: • Професионален опит – минимум 1 години на подобна позиция; 5. 5. Отговорник по отопление, вентилация и канализация • Професионален опит – минимум 1 година на подобна позиция; - Инженерно – техническия състав определен за надзор на строителството на обекта да е от минимум 5 специалиста, с образователна степен магистър и среден професионален опит над 5 (пет) години. Инженерно – техническият състав може да включва лица извън основния списък на правоспособни лица на консултанта В. Участникът трябва да притежава лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ. * Забележка: лицензът издаден по реда на ЗУТ следва да бъде валиден за срока на изпълнение на поръчката. Г. Да отговаря на изискването на чл. 166, ал. 3 от ЗУТ – консултантът не може да сключва договор за строителен надзор за строежи, за които той или наетите от него по трудово правоотношение физически лица са строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на Търговския закон. * Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените изисквания за икономическо и финансово състояние и технически възможности и квалификация се прилагат и за подизпълнителите изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ДА
Нормативни разпоредби
Консултант по извършване на строителен надзор, съгл.чл.166 и чл.167 от ЗУТ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ДА


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение № РД 15-1839/28.11.2012 г. на Кмета на Община Сливен.
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.12.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи
НЕ
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
180
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.01.2013 г.  Час: 11:00
Място
Община Сливен, стая №19
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници в процедурата или техни упълномощени представители и другите лица, посочени в чл.68, ал.3 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка
НЕ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ
VI.3) Допълнителна информация
Документацията за участие е достъпна на сайта на община Сливен - www.sliven.bg - в рубриката - „Обществени поръчки – Профил на купувача”: http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders и не се заплаща. Забележка: За участниците в процедурата - за разяснения по документацията следете страницата на съответната обществена поръчка.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
28.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар