сряда, 19 декември 2012 г.

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА, ЗА СЛИВЕН



BG-Сливен: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
"Югоизточно държавно предприятие"ДП - Сливен, ул. "Орешак" 15А, За: инж. Пейчо Иванов Върбанов, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 622921, E-mail: uidp@uidp-sliven.com, Факс: 044 622077
Място/места за контакт: ул. "Орешак" 15А
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uidp-sliven.com.
Адрес на профила на купувача: www.uidp-sliven.com.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности
Публичноправна организация
Основна дейност на възложителя
Друг: управление на горски територии - държавна собственост, ловно стопански дейности
Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Доставка, чрез покупка на 15 /петнадесет/ броя употребявани автомобили с висока проходимост, тип „Пикап” за нуждите на „Югоизточно държавно предприятие”ДП гр. Сливен, съгласно техническо задание към одобрената документация за участие”
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: град Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
“Доставка, чрез покупка на 15 /петнадесет/ броя употребявани автомобили с висока проходимост, тип „Пикап” с единична цена на 1 /един/ брой автомобил до 30 000 лв. без ДДС, за нуждите на „Югоизточно държавно предприятие”ДП гр. Сливен, съгласно техническо задание към одобрената документация за участие”
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
34131000
Описание:
Камионетки (пикапи)
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем
“Доставка, чрез покупка на 15 /петнадесет/ броя употребявани автомобили с висока проходимост, тип „Пикап” с единична цена на 1 /един/ брой автомобил до 30 000 лв. без ДДС, за нуждите на „Югоизточно държавно предприятие”ДП гр. Сливен, съгласно техническо задание към одобрената документация за участие”
Прогнозна стойност без ДДС
450000 BGN
ІІ.2.2) Опции
НЕ
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни
30

РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с парична или банкова гаранция за участие - по избор на участника, в размер на 4500 (четири хиляди и петстотин) лева. Гаранцията за участие, във формата на парична сума, трябва да е постъпила реално по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция, по избор на участника, в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката без ДДС, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката и преди подписване на договора. Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на възложителя – IBAN: BG72 RZBB 9155 1001 3345 29 BGN при Райфайзенбанк, офис Сливен, BIC код: RZBBBGSF, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция по образец на възложителя, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност: за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата, а за гаранцията на изпълнение - с 45 дни по-дълъг от срока на договора.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Условия при образуване на предлаганата цена: предлаганите цени са в български лева, без ДДС. Цената включва стойността на един брой автомобил, като се предлага и цена за общия брой автомобили, с окомплектовката съгласно предложеното от участника в графа «предложение на кандидата» на Таблицата в техническото предложение и с включени разходи за доставка франко определеното от Възложителя място. Плащането се извършва в български лева, по банков път, при посочени в проекта на договора условия.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Автомобилите да отговарят на параметрите и техническите характеристики от техническото предложение на участника и да са в пълно съответствие с изискванията на техническото задание на възложителя.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заявление за участие с подпис и печат на участника (Приложение № 1). В заявлението се описват всички документи, съдържащи се в офертата, като по този начин то се явява задължителния списък на документите съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП; 2. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен единтификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3. Документ за гаранция за участие /парична или банкова по образец на възложителя/ - Приложение №16; 4. документ за закупена документация за участие; 5. нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата в случай, че нямат представителни функции по закон; 6. при използване на подизпълнители, за тях се представят документите съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП; 7. Ценово предложение - Приложение № 5; 8. Административни сведения за участника - Приложение № 2; 9. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП - Приложение № 7; 10. Декларация по чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и 5 от ЗОП - Приложение № 8; 11. Декларация по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП - Приложение № 9; 12. Декларация по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП – Приложение № 10; 13. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – Приложение № 11; 14. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП – Приложение № 12 - в оригинал, от подизпълнителя/ите/, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката; представя се в случаите, когато участникът предвижда участие на подизпълнители; 15. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Приложение № 4 с попълнена от участника Таблица за техническо съответствие на предложението, придружена от кратко описание и/или снимки (проспекти, каталози и др.п.) на предлаганите автомобили. В приложе ните проспекти под никаква форма и по никакъв начин не трябва да се съдържа информация за цената на автомобилите;16. Описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности – свободен текст. Изисквания при участие на обединения и/или подизпълнители - необходимите документи се представят съгласно разпоредбите на ЗОП и описани подробно в документацията за участие. Възложителят може да отстрани участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено от участника копие на следните съставни части от Годишния му финансов отчет за последните три счетоводни години - счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009 г., 2010г. и 2011г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително и заверените одиторски доклади от регистриран одитор, в случаите, в които са изискуеми от закона.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща списък на договори с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.), - съгласно Приложение № 17, с посочване на стойностите, датите и получателите по всеки договор, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности, с приложен списък на фирмените (оторизираните) сервизи на съответната марка автомобил /свободен текст/; 3. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 80
Показател: брой сервизи за обслужване в страната; тежест: 10
Показател: срок на доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.12.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане
Документация за участие се получава от деловодството на "Югоизточно държавно предприятие" всеки работен ден от 08:30 до 16:30 часа, най-късно до 16:30 часа на 27.12.2012 г., срещу представяне на документ за внесена в касата на предприятието невъзстановима сума, представляваща стойността на документацията за участие или чрез плащането й по банков път, по сметка на възложителя. При поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за сметка на лицето,отправило искането. В искането си, направено в писмена форма, лицето следва да посочи данни за фактурата относно закупената документация и да посочи начина на изпращането й - чрез пощенска пратка или конкретна куриерска служба. При непосочване - възложителят избира начина за изпращане на документацията. Заплащането на документацията за участие може да се извърши и по банков път по сметка на възложителя: IBAN: BG47 RZBB 9155 1001 3344 94 BGN при Райфайзен банк, офис Сливен, BIC код: RZBBBGSF.Възложителят предоставя безплатен електронен достъп до документацията за участие на сайта на предприятието: www.uidp-sliven.com.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08.01.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни
90
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.01.2013 г.  Час: 10:00
Място
гр. Сливен, ул. "Орешак" 15А, административната сграда на ЮИДП - заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или нотариално упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка
НЕ
VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
VI.4.2) Подаване на жалби
съгласно чл. 120 от ЗОП
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Югоизточно ДП - централно управление, ул. "Орешак" 15А, Р.България 8800, Сливен, Тел.: 044 622921, Факс: 044 622077
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
27.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар